Citeste blogosfera portocalie

vineri, 7 martie 2008

New media in campaniile din SUA

In donatii online sa ne masuram sau in linkuri sa ne luptam?
(cotidianul)
Senatorul Barack Obama are un numar triplu de suporteri pe Internet fata de cei ai contracandidatei sale, Hillary Clinton. Conform TechPresident, un blog nepartinitor care acopera campaniile online ale candidatilor la presedintie din 2008, site-urile de retele sociale precum MySpace si Facebook il sprijina pe Obama prin numarul coplesitor de sustinatori printre utilizatori. Filmuletelede sustinere a candidatului democrat de pe YouTube au avut cu 24 de milioane mai multe vizualizari pe zi in luna martie, de trei ori mai multe decit cele ale lui Hillary.
(...)
Constient de potentialul mediului virtual, Obama si-a angajat echipe diferite de specialisti in campaniile online. In acest departament exista o echipa de tehnicieni a carei treaba este sa se ocupe de infrastructura si inca una care se ocupa de gasirea unor noi metode de exploatare a noilor medii de comunicare, o echipa de designeri care se ocupa de paginile personale de pe Internet ale candidatului democrat si alta echipa de programatori care sa creeze unelte pe care utilizatorii sa le foloseasca in favoarea campaniei. O alta echipa de specialisti in imagine se ocupa de filmarea discursurilor sale si de editarea filmelor de campanie care vor fi difuzate online si pe care le posteaza pe YouTube sau pe blogul personal al lui Obama. (mai mult...)