De retinut ce a spus Phil Noble, presedintele Phil Noble & Associates, si anume ca in prezent, succesul se masoara "in cati oameni intra pe site-ul tau, in cate adrese de e-mail ai, in cati prieteni ai in retelele sociale online, in cate e-mail-uri trimiti, in ce trafic ai".
Dumitru Bortun, presedintele Juriului de Onoare al Asociatiei Romane de Relatii Publice, a avansat o ipoteza si mai indrazneata: "Vom avea acum primul presedinte care va castiga alegerile prin internet, asa cum acum 40 de ani Kennedy a castigat primele alegeri castigate prin televiziune."
Bortun a mai facut o profetie despre era Internetului: "Copiii care acum sunt in clasa a VIII-a sunt viitorii alegatori de maine. De aceea, ei vor fi pregatiti sa preia toate aceste evenimente prin Internet, iar acum alegatorul va fi gasit la el acasa...Candidatii americani la alegerile prezidentiale au reusit sa atraga oamenii din fata computerelor prin jocuri sociale, filmulete si brief-uri de cuvinte publicate pe Internet". mai multe pe realitateatv.net
Alegerile nu se pot castiga pe internet si cine se asteapta sa adune voturi in acest mod va avea deziluzii. In schimb se poate asigura o comunicare eficienta in primul rand pentru mediu intern, membri, militanti , simpatizantii are isi pot imbogati bagajul e argumente in favoarea celui pe care il sustine, si mai poate asigura o deschidere fata presa. Prin internet se comunica nu se face reclama. Deocamata atat la noi. Cine considera ca poate aplica aceeasi strategie de campanie ca si in 2000 sau 2004 iar greseste. In zilele care vor urma vom urmari atent aici cum evolueaza campania online a PD-L.
Astept noutatile online ale PD-L si opiniile voatre despre ce are partidul pe internet.
Alin Baciu