Ce ar trebui să ştim pentru a spune că suntem pregătiţi pentru campania electorală:
- Construcţia profilului candidatului adaptat specificului colegiului
- Profilul colegiului electoral
- Profilul alegatorilor – intre nucleul dur si electoratul de campanie
- Organizarea echipei de campanie.
- Alegerea tacticilor pentru câştigarea notorietăţii
- Construirea reţelei electorale
- Recrutarea voluntarilor
- Discursul politic
Alegerea tehnicilor de comunicare politica (mesajul, discursul, stirea, reportajul de campanie, tehnici ale interviului, cum sa te prezinti in fata camerelor de luat vederi, organizarea conferintelor de presa, relatia cu ziaristii, relatia cu publicul- presă, lideri de opinie, electorat-, telefonul alegatorului, trimiterea scrisorilor electorale, afisul, videoclipul, pagina web, gadget-uri)
- Pregătirea evenimentului de lansare
- Evenimente pe parcursul campaniei
- Planificarea apariţiilor media
- Prevederi legale
- Constructia bugetului
- Agenda candidatului
- Devalorizarea adversarului (mapa de atac, mapa de aparare, interpretarea sondajelor)
- Monitorizarea şi evaluarea pas c pas a campaniei
- Gestionarea situaţiilor de criză
- Evalarea oportunităţilor de apariţii publice
- Cum satisfaci aspiratiile alegatorilor
- Organizarea stafului şi a echipei de voluntari
Alin Baciu