Citeste blogosfera portocalie

duminică, 3 februarie 2008

Noi am ascultat şi Metallica, şi Ace of Base, şi DJ Bobo, şi Michael Jackson, şi Backstreet Boys, şi Take That, şi înca nu auzisem de manele, singurele melodii de joc fiind horele la chefuri, la care nimeni nu stia paşii, dar toţi dansam! Dar spre deosebire de copiii din ziua de azi, am auzit atât de Abba, şi de Queen, cât şi de noile nume gen 50 Cent si Britney Spears. Am citit "Licurici", "Pif", Cireşarii, şi am băut Cico şi Zmeurata şi ni s-a părut ceva extraordinar când au apărut primele sucuri "de la TEC" fără să ne fie teamă că "au prea multe E-uri", iar la şcoală beam toată clasa dintr-o sticlă de suc fără teama de viruşi. Noi am băut prima Coca-Cola la sticlă şi am descoperit internetul .... Suntem o generaţie de învingători, de visători, de "first-timers" .... suntem o generaţie care trebuie să aibă curajul să iasă în faţă, să fie sprijinită, să fim generaţia care va ajunge să facă o politică normală, pentru oameni. (mai mult....)
Alin Baciu

Niciun comentariu: